fredag 24 juli 2009

Förändringarnas tid

Jag har tröttnat på min mall. Kör vitt ett tag. Måste ju matcha mina bleka icke-sommarhud.

Damn you åska som skulle börja mullra halv ett inatt. Efter det kunde jag ju inte somna på en timme. Och klockan började envist ringa 06:15. Fast då trodde jag det var chefen som ringde för att jag försovit mig.

Imorgon lämnar jag Stockholm. T åkte dit igår och jag pallar inte att vara själv hemma tills onsdag. Så efter jobbet tar jag mitt pick och pack (festkläder och ett par rena trosor) och tågar hem. Älskade syster flyttade ihop med sin boy i fredags och de ska bjuda på mat hemma hos sig. Sen lär vi fortsätta på vinet och gå ut och dansa. Tur att jag ska köpa vackraste klänningen på jobbet i dag.


Meningslöst.
Tack och hej.

4 kommentarer:

Empan sa...

Flyttat in snett emot mig också.
Såg hur dom kånkade grejer med din mamma :D

Empan sa...

fann att jag hade en inloggning också, det blev lite lättare att kommentera, dock hänvisar den nog till gamla bloggen...

Empan sa...

Jag skrattar åt:
"Imorgon lämnar jag Stockholm. T åkte dit igår och jag pallar inte att vara själv hemma"

T åkte dit? :p
Av polisen? :D

Fröken Fräken sa...

Hey, klockan var knappt över sju. Orka rätta syftningsfelen så tidigt på morgonen :)