onsdag 20 april 2011

Drömmar.

Jag har jättekonstiga drömmar i natt.
- Att Lisa och Erika köpte en dygnsresa till Prag.
- Att jag fyllde år och fick sjukt mycket presenter.
- Att jag muckade med småkriminella i förorten (fick en maffia på halsen).
- Att jag flydde från "några" och provade kläder för att komma undan.
- Att jag såg en flod med själar.
- Att jag åkte motorcykel jättesnabbt på hala vägar i Eskilstuna.
- Att jag åt mozzarellasallad samtidigt som jag skulle komma på vem som skulle vara mest värd att få ett arv efter nån släkting.

Sen ringde mamma och väckte mig. Vi bestämde en dag hon ska komma hit till Stockholm och hjälpa mig med det sista i lägenheten. Städ och sånt. Och pappa ska komma och hämta grejor som inte får plats i Johans förråd, som de kan ha i sin källare.
Mycket schyrrigt!

Inga kommentarer: