tisdag 3 maj 2011

Hemmatjej.

Det är riktigt skönt att vara ledig från jobbet två dagar i rad. Men sen råkar jag tänka på de långa dagar som följer och då blir det inte lika skönt. Slutar därför tänka på dem.
Hänger hemma i dag.
Imorgon hänger jag i Hässelby och fotar alla möbler och tvn som jag ska lägga ut på Blocket. Väntar mig sen rusning, budgivning och miljonbelopp på kontot efter en dag ungefär. För det har ju hänt förut. Jag har aldrig lyckats sälja något på blocket tidigare, så den här gången blir det nog annorlunda.
Eller inte.

Du behöver inte en ny tv?

Imorgon kväll ska vi hem till Sofia och Patrick för lite fika. Sofia fyllde år igår och bjöd hem mig och Johan till lite smaskens.
På lördag ska vi försöka oss på ett nytt försök hos Johans bror och familj på Ekerö. Annars händer det inte så mycket den här veckan.

Inga kommentarer: