torsdag 27 oktober 2011

Lite hemmahäng.

Sjukanmäld från jobbet idag och imorgon. Frossade på jobbet igår, har haft ont i leder och svullen i halsen. Idag har jag sovit egentligen hela dagen och ätit glass. Känner mig bättre, men det är nog bra att jag inte jobbar imorgon. Hade lite förhöjd temp när jag kollade tidigare och vi måste ha minst en feberfri dag innan vi får jobba igen.

Men igår så firade vi Johans födelsedag en gång till. Han fick ju biljetter till Ljust & Fräscht av mig tidigare i våras. Igår var det dags att använda dem!
Vi började kvällen med middag på En halv grek och turk. Varma och kalla meze och rödvin. Gött! Sen såg vi showen och skrattade i en och en halv timme i sträck.

1 kommentar:

Emp sa...

Mår dåligt av att läsa hur folk får sova hela dagar. OCH nätter. Trodde aldrig man kunde sakna sömn så här mycket!