onsdag 7 november 2012

November...

En förkylning börjar ta över min kropp. Har precis jobbar sju dagar i rad, tunga dagar, så kroppen har tagit stryk. Men idag har jag varit ledig och latat mig hela dagen.
Jag har verkligen inte tid att bli sjuk nu, så då tänker jag inte bli det heller. På fredag åker jag till Erika i Uppsala. Ska gå på en rockabilly-tema-fest och på lördag se Johan Glans. Direkt efter den showen ska jag ta tåget till Stockholm igen och taxi till Finnboda där Sofia och Patrik har en försenad inflyttningsfest (ett år sent) med tönt-tema.
Mycket tema helt plötsligt.
Jag har i alla fall bestämt vad jag ska ha på mig på båda festerna. Inga stora inköp behövs heller.

Sen är det ju Stockholm filmfestival också. I år hinner jag bara se tre filmer (till skillnad mot Johan som ska se 19 på tio dagar).

I slutet av månaden ska jag på vinprovning med Johan och Magnus. Och den 24:e blir det Swedish House Mafia på Friends Arena.

Däremellan ska jag hinna jobba och vila lite också.

Så du ser - jag har ingen tid för sjukdom den här månaden!
Inte i december heller för den delen, men det tar vi en annan gång.

Nästa år kan jag bli sjuk.

Inga kommentarer: