fredag 25 november 2011

Inte nog med att hata Comhem...

Nu ska jag hata säljarna  på Tele2 också.
Hon ba: Du ska inte behöva betala en engångsavgift på första fakturan utan den ska bjudas på eftersom du tecknar abonnemang i en kampanjbutik.
Första fakturan kommer och engångsavgiften finns med. Ringer upp Tele2.
Kundtjänst: Nej, det står med på avtalet trots vad hon sagt och därför kan vi inte stryka det på fakturan. Du får gå tillbaka till butiken och prata med dem och be dem skicka in en rapport på den uppgiften så kan vi ersätta dig sen.

Tack.

1 kommentar:

Tele2 sa...

Hej Fröken Fräken,

Tråkigt att se att du blivit debiterad inträdesavgift trots att du blivit lovad att den skulle vara kostnadsfri. Du är välkommen att mejla mig så kan vi ta bort kostnaden på din faktura.

Önskar dig en trevlig helg,

Med vänliga hälsningar

Cecilia Uhr, Tele2

cecilia.uhr@tele2.com