söndag 31 maj 2009

Måste. Sova. Mer.

Jag var på toa nyss. Hoppade till när jag såg mig själv i spegeln. Jag ser varken vaken eller fräsch ut. Måste gå och sova några timmar till. Och kamma håret.
Varför blir just håret som mest lidande när man vart ute? 
Galet.

Efter femkampen på Grönan så hamnade jag och Josse på Debasers uteservering. Köade i typ en timme (tretti minuter egentligen) för att komma in. Gratis dock. Dansade, drack öl, snackade. Till och med kissade i en bajamaja. Utan ljus så man fick typ chansa på vart man skulle sätta sig. 
Sen betalade vi och gick in sista tiden. Drack en till öl och dansade lite mera. Sen stängde ställen (för tidigt of course) så vi gick hem. Hann med tuben på en gång! Aldrig haft sån tur tidigare. Solen var halvvägs uppe och fåglarna levde loppan i buskarna. 
Jag hade ingen jacka på hela kvällen men frös bara lite grann. Saknade T: s varma famn då. Nu med.. Men han kommer ju hem från Eskilstuna ikväll.

Nu ska jag försöka somna om i en timme sen ska jag se Robinson-final-reprisen. Sen sola resten av dagen.

Inga kommentarer: