torsdag 3 september 2009

Längtan

Ikväll landar de här brullorna i Stockholm. Klockan 20:55 ska jag möta upp dem i Cityterminalen. Om jag mår bättre vill säga. Annars kommer de sova någon annanstans. Och det vill jag inte. Inte!
Därför tänker jag skölja ner två-tre Ipren med c-vitamin och blåbärssoppa under dagen och hoppas på ett mirakel. Det är inte så att de inte får sova här om jag är sjuk, det det Erika som inte vill. Rädd för att bli smittad.
Äsch!


Imorgon spelar Håkan på Grönan. Och då tänker jag INTE vara sjuk.


Hittade ingen bättre bild på dem tillsammans som jag inte redan publicerat.
Gissa vad som händer på bilden!

2 kommentarer:

Emp sa...

tog ett tag men det är ju typ pasta och hon ska hälla av vattnet!

Fröken Fräken sa...

Nja, nästan. Hon har kokat potatis och häller av vattnet :)