onsdag 30 september 2009

Nedräkning

Halva lägenheten ligger nu i plastpåsar. T tror inte på det där med att flytta i kartonger. Det ser lite kaosigt ut. Och vi är inte ens klara än.
Jag tycker det ska bli skönt att bo själv. Tänk bara vad mycket plats jag får för mig och alla min pryttlar. Böckerna kan jag plocka fram igen (T ville gömma dem i påsar i garderoberna) och jag kan sätta upp hur många kort jag vill på väggarna.
Sen kan jag äta korvstroganoff, pannkaka, makrill och stuvade makaroner hela tiden.
Men inte tillsammans såklart.

På söndag åker pappa och min syster hit till Stockholm. Förhoppningsvis har de med sig en TV till mig. Vi ska stanna på Ikea (har jag bestämt men inte berättat) och handla blommor. En stor palm att ha i hallen hade jag tänkt. Måste köpa vinglas och tallrikar.
Sen tar nog pengarna slut.

Inga kommentarer: