söndag 4 oktober 2009

Ex-häxan

Igår åkte jag hem till T efter jobbet. Jag var alldeles för nyfiken på nya lyan så jag var tvungen. "Är det så du spenderar en helg som singel?" frågade kollegerna (kollegorna?).
Tydligen.
Vi åt pizza och drack rödvin. Och tittade på TV.
Det känns väldigt bra att kunna umgås med honom.

Den här söndagen kommer nog bli en finalist i "bästa söndagen ever" hoppas jag. Nu ska jag äta chips och titta på Grey's Anatomy. Sen kommer jag åka ut till Ikea (love it), möta min pappa och syster där, shoppa plånboken av mig och sen ska jag kolla på ene lägenhet i eftermiddag. Typ toppendag.
Och den skulle vinna kategorin "bästa söndagen ever" om jag får lägenheten. Och om jag vann en miljon. Eller tjugifemtusen i månaden i tjugifem år.



Förlåt, jag ljög. Söndagen skulle bli bra även utan pengarna.

Inga kommentarer: