onsdag 3 november 2010

6 november (det är på lördag).

På lördag ska jag på en överrasknings-surprise (överraskning på engelska)-trevlans-date. Daten är ingen överraskning men vad vi ska göra är hemligt. Jag har fått några ledtrådar om vad som kommer att hända men jag vet ändå inte än.
Jag har involverat nästan alla mina kollegor i det här detektivarbete i att lista ut vad jag och min date ska göra - på söder - strax innan 19:00 och framåt. Och de flesta har bra idéer om vad som kommer att hända, men ingen vet ju säkert. Allra minst jag.
Helt ärligt är detta evenemang "det mest diskuterade" med mig ever, på jobbet. Och jag får ofta höra kommentarer som: "jag önskar att min date/kille/man gjorde något sånt för mig".
JB - du kommer att få många arga pojkvänner, dater och äkta män jagandes efter dig.
Du höjer romantikribban på jobbet rätt rejält.

Inga kommentarer: