tisdag 9 november 2010

Läser gamla bloggen.

För exakt två år sedan var jag hemma hos mina föräldrar och hälsade på. Tydligen bjöd de på fläskkotletter och tårta, men jag skriver inte varför. Och jag funderade på att färga håret också. Det verkar vara någon sorts höstångest - min hårfärg.

Och den 9 november 2007 var jag också hemma i Eskilstuna. Då fotade jag Mimmi, käkade hamburgare på Max, klagade på snön (varför?), handlade farsdagpresent med mina systrar och festade på kvällen (det var helg).

Det är faktiskt väldigt kul att jag har sparat mina tidigare bloggar. Då kan jag gå tillbaka och läsa och se vad som hänt i mitt liv. Många roliga vardagssaker som hänt glömmer man annars lätt bort, men nu finns de sparade, för alltid.


God morgon förresten!
Det snöar lite granna ute. Men nu för tiden gör det mig ingenting, det är bara vackert. I dag är det tisdag och jag börjar jobba klockan 12. Nackdelen är att jag låser, men jag får fint sällskap ikväll så jag är glad ändå.

Inga kommentarer: