torsdag 16 december 2010

En stulen lista.

min bästa vän är inte en person, utan två. Helt klart mina älskade systrar. 

när jag borstar tänderna stressar jag samtidigt runt i lägenheten och plocka ihop det sista innan jag måste rusa till tunnelbanan. 

när jag lagar mat glömmer jag ofta bort tiden och överkokar min pasta. 

jag är (lite) rädd för zombies och att de ska ta över jorden/äta mig. 

den värsta känslan är att göra någon annan besviken. 

den bästa känslan är kärlek. 


jag är bäst på att rocka rockring. 

jag är sämst på att koka pasta. 

jag lyssnar på H&M:s spellista. Just nu: jullåtar.

jag pratar inte ofta i grupp. Skulle inte kalla mig blyg, bara iakttagande. 

jag tycker om
 att sked-somna.

kärlek är 
det bästa som finns. 

i somras klagade jag på värmen alldeles för mycket. 

sist jag grät var på grund av hjärtsmärta. 

när jag vill tänka skriver jag. 




när jag bakar väljer jag alltid recept med mycket choklad i.

just nu tänker jag på honom. 

idag har jag
 jobbat alldeles för länge.


ikväll ska jag titta lite på tv, stanna uppe för länge och lyssna på bra musik i mina lurar.

imorgon kommer jag ta en riktigt skön och lång sovmorgon. 

min mobiltelefon är
 
precis vad jag letade efter. Kan ge mig fina foton. 

när jag vaknar på morgonen
 snoozar jag för många gånger. 

om jag var ett djur skulle jag vara en gasell! Ha en kropp som en smidig gasell. 

Inga kommentarer: