måndag 17 maj 2010

Beach 2010!

Jag tränar ju inte som ni kanske vet, så för att komma i form till bikinipremiären får jag prova andra knep.
Dieter.
Jag provat två dieter det sista året. Först körde jag "göra-slut-dieten" - väldigt effektiv. Min familj tyckte jag tynade bort. Jag tyckte själv att bara ansiktet blev smalare och där behöver jag faktiskt inte banta. Runda, finska kinder har jag inget emot. Julgran på ryggen däremot - not so much.
Sista månaderna har jag kört en egen variant av jojobantning kallad "vara-pank-dieten". I slutet av månaden har jag gott om pengar och har råd med mat. När datumet passerat den 15: e börjar pengarna sina och jag får leva av det som finns i kylen/frysen/skafferiet/hemma hos mamma för att överleva. Till middag i dag har jag i och för dig lyxat till det med en glass från McDonalds med chokladsås. Och nu ska jag dricka en kopp te till efterrätt. Varmt vatten både värmer kroppen och fyller magsäcken.


Edit.
Om jag nu hade varit kronprinsessa hade jag kanske gjort så här.

Inga kommentarer: