onsdag 23 mars 2011

Hjälp mig bestämma dagens mål.

Först hade jag tänkt åka hem till min lägenhet. Köpa med några flyttkartonger på vägen och börja packa lite smått.
Sen tittade jag ut och blev så osugen på att vara inomhus hela dagen. Å andra sidan vet jag att jag inte kommer vara ute direkt länge även om jag stannar i Telefonplan.
Och så kommer jag på hur väldigt tråkigt det är att åka tunnelbana en timme men samtidigt vill jag ju bli klar att kunna flytta så snart som möjligt.

Så jag åker.
Efter att ha ätit lunch och tittat på ett avsnitt av Project Runway.
Okej deal?

2 kommentarer:

Johan sa...

Haha! Ta en långpromenad i fina vädret, där över västerbron och allt! Slipper du tunnelbana en bit också...

Fröken Fräken sa...

Mmm, det var en idé. Fast vi vet båda två att det inte kommer hända. Lockande dock.