fredag 11 mars 2011

Önskeklänningar.

Jag promenerade allra längst bort på Drottninggatan till Beyond Retro som ligger där i en källare. Har fått för mig att jag vill klä mig i vackra puffiga klänningar á la Elsa Billgren. Men när jag väl står där och fingrar på de gamla tygerna frågar jag mig själv hur tusan hon hittar guldbitarna bland allt det fula.
Så jag gick därifrån med lika lite som jag kom dit med.
Inte ens på Monki, Weekday eller H&M hittade jag något som jag blev sugen på. Börjar jag bli sjuk? Å andra sidan är det nog bra för min plånbok att jag var mätt på spenderandet.

Enough about that.

Ikväll hämtar jag Mr Borg på jobbet. Sen styr vi bilen till Uppsala och Erika och Henric. Där ska vi käka middag på en grekisk restaurang och sen sova kvar till imorgon. Efter frukosten tar vi oss norrut till en herrgård där vi ska leva mysliv över natten.
Massage, 6-rätters middag och förhoppningsvis en mjuk säng.
Lite helglyx sådär mitt i mars.

Visst är det lite vår ute i dag?

Inga kommentarer: