lördag 4 juni 2011

Jag blir sjuk!

Ungefär samtidigt som jag klev innanför dörren på jobbet fick jag världens huvudvärk. Den vägrade ta slut trots försök att dämpa den med Alvedon, vatten och mat. Inte ens punchrullen på eftermiddagen hjälpte! Efter lunchen började halsen klia. Ända upp i öronen! Det kliade så mycket att jag blev tvungen att springa till Apoteket och handla Strepsil. Som förövrig hjälpte typ ingenting.
Snurrade runt resten av dagen, lite halvvirrig sådär.
Ungefär samtidigt som jag klev utanför dörren på jobbet började näsan rinna, sen blev den täppt, sen började den rinna, sen tog jag nässpray när jag kom hem och började nysa. I tio minuter nös jag med 20 sekunders mellanrum. Lisa är vittne för jag pratade med henne i telefon samtidigt.
Sen tog jag tempen. 37 grader vilket är lika med förhöjd temp för mig.
Det har vart min dag ungefär.
Och imorgon ska jag jobba igen.
Kewl.

Inga kommentarer: