onsdag 20 juli 2011

Men kom igen boxen!

Igår slocknade vår tv-boxer av okänd anledning.
"Överhettning" trodde Johan.
Ja, vi tittade ju ändå på Gordon Ramsay.
Boxen är fortfarande stendöd. Comhem svarade på min tweet som jag gjorde igår angående vårt lyxproblem och frågade faktiskt om jag ville ha hjälp med något. Han/hon trodde också att den var trasig och bad mig skicka kundnummer och telefonnummer till honom/henne så skulle deras support ringa upp. Men vi får ta det efter semestern. Vi hinner ändå inte få hem den nya boxen och fixelixa innan vi åker.
Men pluspoäng till Comhem där alltså.

Med detta problem följde då ett annat. Vilket är: vad ska jag göra nu?
Jag ska lämna lägenheten om cirka en och en halv timme och har redan kollat runt att sidor på nätet som jag måste se varje dag. Jag ville ju så gärna se Project Runway.

Men men.
Så är livet.
Ibland bra, och ibland har man ingen tv.


Men vi åker till Barcelona på lördag och då är ALLT bra!

Inga kommentarer: