fredag 1 juli 2011

Tredje sista semesterdagen har börjat.

"Vad ska du göra imorgon?" frågade Johan igår.
"Vet inte", blev svaret.
Så nu sitter jag här och gör ingenting. Sov ända till klockan elva. Både skönt men onödigt. Inte för att jag behövde komma upp till något speciellt, men jag börjar ändå jobba på måndag och då kan jag inte ha vant mig med såna här sovtider. Dags att snurra lite på dygnet igen.
Ikväll ska jag möta upp Johan när han slutat jobbet. Vart vi ska vet jag inte, vad vi ska göra vet jag inte heller. Han har planerat kvällen. Likaså på söndag ska jag få en till överraskningsdag.
Mycket fint.
Även om det är lite jobbigt med överraskningar då jag är lite av en kontrollmänniska. Men det är skönt att släppa på kontrollen ibland och låta nån annan bestämma. Haha, nu låter det som värsta grejen, det är ju ändå en födelsedagsöverraskning - inget obehagligt.

Nog om.
Ha en bra dag!

Inga kommentarer: