fredag 22 juli 2011

Se så livet kan vända.

Räknar lite grovt ut vad jag kommer ha kvar på lönen efter att alla räkningar är betalda. Kommer fram till att jag kommer ha mer kvar än vad jag fick i lön förra våren.
Lättnaden i min mage är nu total.
Semestern är räddad osv osv.
Men bara för det tänker jag inte spendera allt i Barcelona utan se det här som ett tillfälle att faktiskt spara lite också. Jag måste bli lite bättre på det.


Jaha.
I dag är då sista dagen jag stämplar in innan semestern. Jag hoppas fortfarande att jag kan få gå lite tidigare från jobbet, men det beror på hur mycket kunder vi har och hur fin och städad butiken är. Jag ska i alla fall skynda mig hem och skåla i lite bubbel med Johan. Samt tvätta inför resan. Som jag just nu längtar extremt mycket till! Men det känns fortfarande overkligt. Imorgon är vi faktiskt där!!!

Inga kommentarer: