torsdag 14 januari 2010

Att måla sig med en vibrator

Isadora skickade mig en vibrerande mascara häromdagen. Helt ny, vet inte ens när den släpps så ni får hålla ut ett tag, mascarasuktande läsare.
Men jag blev positivt överraskad av mascaran, till skillnad mot Maybellines vibrerande (sämst!). Fransarna blev riktigt långa. Nackdelen var att det kittlade så ögonen tårades när man målade de första fransarna. Och att fingrarna känns lite domnade efteråt.

Åh, min lugg! (fortsätter vara lite ytlig här på bloggen)
Min frisör kommer slå mig hårt med den vassaste hårborsten när jag ska klippa mig nästa gång. Den är helt ojämn, taggig och väldigt hemmagjord. Tänker vänta tills den är lika lång som resten av håret innan jag går till frisören. Men jag skulle behöva klippa mig ungefär just nu.

Inga kommentarer: