torsdag 28 januari 2010

Nu överbloggar jag mig.

Jag är helt stissig. Uppe i varv och kan inte slappna av. Fladdrar runt bland olika hemsidor, lyssnar på skrikig och för hög musik. Jag har fått för många intryck, känslor och händelser intryckta i min lilla hjärna ikväll. Skulle behöva lägga mig i någons (din) famn och slappna av. Prata av mig.
Jag kanske borde ha ätit något annat än lite godis till middag.

*andas*

Imorgon kommer älskade Sofia hit. Hon får stå ut med alla känsloyttringar jag kommer ha - gråt, skratt, panik, pirr.
Vi ska trycka pizza till middag, svepa några glas vin, tokröja framför en spelning, härja på ett dansgolv, säkert fyllekäka något onyttigt och till sista stupa i säng långt in på natten. Precis som vi alltid gör.


Jag tror jag ska gå och lägga mig och läsa. Klockan är inte ens 22 men jag behöver vila. Ska läsa min mycket bra bok först - Tidsresenärens hustru. En vacker historia.
Börjar inte förrän klockan tolv imorgon. Men det är bra för då hinner jag städa lite innan Sofia kommer.

Inga kommentarer: