söndag 10 januari 2010

Ut i kylan igen

Jag hade köpt hem mat och vätska så jag skulle klara mig hemma resten av helgen. Men jag hade glömt att jag faktiskt har fler ärenden i stan som jag måste klara av i dag. Jag jobbar mycket och sent i veckan och då hinner jag inte handla.
Först och främst måste jag ta mig till Panduro och köpa svart färg till den här torson. Jag har inte bestämt mig för om jag vill ha henne blank eller matt. Jag får helt enkelt se vad de har att erbjuda.
Sen vill jag köpa schampo och balsam på Lush. Deras produkter luktar så himla gott och så länge! Jag använde ett schampo därifrån en gång och det luktade i mitt hår en vecka senare fastän jag hade tvättat håret med andra produkter efteråt. Perfekt!
Och så vill jag gärna slänga ut mina hemska, tjocka, fula, gamla vinterstövlar. Eftersom det är i slutrea överallt kanske jag kan fynda mig ett par fina skor.
Men butikerna öppnar inte förrän om två timmar så jag har lite tid att slå ihjäl här hemma innan jag kan åka.

Inga kommentarer: