tisdag 26 januari 2010

Jaja!

Gud vad ni tjatar här i kommentarsfältet - det är klart jag ska lägga upp en bild på mig själv i mitt nya hår. Lyckades dock inte få med färgen så bra. Det är rödare i verkligheten.
Och ja, jag tycker om att ha mycket svart flytande eyeliner.

Jag har haft träningsvärk i dag. Och jag kunde inte komma på varför. Det enda jag gjorde igår som jag inte brukar göra var att hänga över badkarskanten för att skölja färgen ur håret. Så jag känner mig riktigt otränad då jag haft ont i två ryggmuskler, båda skinkorna (höger mest) och det känns som att jag haft håll hela dagen.
Jag måste verkligen börja träna.
Snart.

2 kommentarer:

emp sa...

Jag brukar också få träningsvärk av att hänga över badkaret när jag sköljer ur färg. Man måste ju böja benen och stå så aslänge.

Fröken Fräken sa...

Ja! Men det konstiga är ändå magen. Det känns som håll uppe vid bröstkorgen när jag går länge.. Skumt