onsdag 3 mars 2010

Amagaad

Nu har jag faktiskt packat ner allt förutom det som står i bokhyllan egentligen. Det känns som att den här märklaren är petig och fasiken om jag måste packa ner böckerna också. Det vägrar jag! Och jag har gömt alla lådor på balkongen så jag hoppas de inte tänker fota den...
Om de inte ska fota balkongen tänker jag gå och handla under tiden. Ska de fota balkongen måste jag nog stanna och hjälpa till att flytta alla lådorna.
Fördelen med det här är att jag dels fått en del packat inför flytten. Sorterat utifrån vad jag behöver använda innan och sådant som lika gärna kan ligga kvar. Den har jag städat. Måste bara köpa en ny mopp för den förra hade jag nyss sönder.

Hjälp vilket onödigt inlägg. Men jag är så himla skrivsugen och det finns ingen på msn att prata skit med.

Inga kommentarer: