söndag 14 mars 2010

Bortalängtan

För några timmar sen hade jag hemlängtan. Den har redan gått över och jag har inte ens kommit hem-hem än. Det kan bero på att jag inte har något att göra här hemma i Eskilstuna. Mamma och pappa tittar på tv, Lisa pluggar hos nån kompis och Erika bor inte ens här längre.
Men imorgon ska jag passa på att köra lite bil. Ska åka hem till Erika som ska klippa mitt hår. "Av med skiten" ska jag säga sen ska hon få klippa mig som hon vill. Får se om hon är duktig, hittills har hon bara klippt sig själv.
Bussen hem till Stockholm igen går 19:20 imorgon kväll. Jag tar bussen bara för att kunna surfa samtidigt. Egentligen borde jag ta tåget så jag kommer hem snabbt, men av nån anledning prioriterar jag min Spotify-lista.

Om några dagar tänkte jag besöka dig. Behöver lite kärlek.

Inga kommentarer: