onsdag 28 april 2010

Jag är trött och hungrig hela tiden.

Det här pendlandet är inte bra för min kropp. Jag äter inte ordentligt och är då hungrig hela tiden och jag sover dåligt så jag är sömnig hela tiden. Men nu ska jag ha semester några dagar och ska passa på att sova ut. Imorgon ska jag gå upp klockan åtta. Riktig sovmorgon alltså!
Sen ska jag äta en riktig frukost tillsammans med mamma och Erika.
Och sen är jag (kanske) för snäll och hämtar J i Nyköping. Drygt 8 mil dit på 90-vägar och Sveriges största bestånd av hjortar längst vägen. Skoj!

Nähä.
Nu ska jag ignorera detta hungerknorr från magen och gå och lägga mig. Får sova drygt en timme innan telefonen ringer och jag får prata med min fina.
Lovely!

2 kommentarer:

en grubblare sa...

Babe! Hoppas att ni haft en underbar resa! Ring när du kan så kan vi höras om lördag, kom på att du flyttar men du kanske kan ändå =) (Du vet att jag finns att hjälpa med flytt!) <3

Fröken Fräken sa...

Ja, jag flyttar på fredag eftermiddag så vet inte om jag orkar ta mig hem till tuna på lördagen igen. Men du kommer väl snart till Stockholm?
Resan har vart lovely!