tisdag 13 april 2010

Jag har inget att säga till om.

Det är dags för mig att börja träna. Hela H&M och därmed min butik ska vara med i Vår ruset i början av juni. Organisatörerna kallar löpningen en "fest för tjejer och kvinnor i alla åldrar". Det här med löpning är ju inte riktigt min grej, men jag tänker minsann inte göra dåligt ifrån mig om jag nu väl ska springa ett lopp.
Fem kilometer är väl ändå inte så långt?
Och dessutom får jag en anledning att köpa ett par snygga tighta byxor att springa i.

9 kommentarer:

Anonym sa...

J likes!

Anonym sa...

Fem kilometer är ingenting.
/J

Fröken Fräken sa...

Okej, men då kan vi fixa det tillsammans. Du får lära mig att springa :)

Anonym sa...

Ta med joggingskor till Berlin och ta en morgonjogg i parken?

Fröken Fräken sa...

Don't push it. Har jag semester så har jag ;)

Anonym sa...

Hahaha. Men i maj, då blir det kuta av. Hej Växjösjön!

Fröken Fräken sa...

Ska vi springa i sjön?

Anonym sa...

I, på och under sjön. Men inte runt.

Fröken Fräken sa...

Tur, för runt tror jag inte att jag hade orkat.