måndag 21 juni 2010

Baka, baka liten kaka

Jag strösslade precis över kokosflingorna så nu är det bara att vänta på att kakan ska stelna så att jag kan skära upp den. Är så grymt imponerad över mig själv. Den som känner mig bra vet att jag inte brukar vara så huslig av mig.
Jag planerade ju att baka en rulltårta också. Kände mig precis mätt på bakandet så jag tänkte skjuta några dagar på den bakningen. Men så tänkte jag att jag kanske borde ta den nu i alla fall, nu när jag håller på.
Måste baka diska alla bakgrejor så jag kan börja om.

2 kommentarer:

en grubblare sa...

Vi kommer och smakar den på tisdag! Jag slutar tydligen 19.00 på tisdag, tack vare "lång-helg" men putte kan komma och möta upp mig så åker vi från alvik. Ska bli mumma och gött att ses!! =D

Fröken Fräken sa...

Vad roligt! Då kanske resten av familjen åkt hem, men ni är så välkomna!