onsdag 23 juni 2010

Snart är det bikinipremiär!

Jag tvingade mig själv att stanna kvar i butiken efter jobbet och prova bikini. Den jag impulsköpte förra året i Göteborg, då jag glömde min hemma, känns inte så klockis längre. Jag känner mig som en brottare i den, av nån anledning.
Jag hittade i alla fall en fin rosa- och blårandig. Men för att jag ska våga visa mig på stranden i helgen får jag inte äta något mer och använda mer brun-utan-sol på benen. Såg i dag att det var lite ojämnt så måste bättra på färgen ikväll.
Fejk all over.


(Ps, tur att jag har låtit håret växa ut. Jag såg ju ut som en tard i den där frisyren).

(Ps 2, njut - det där är den fulaste bilden jag kommer lägga ut på mig själv ever.)

2 kommentarer:

J sa...

Jag tycker du är jättefin på den här bilden! For real! <3

Fröken Fräken sa...

Tack hjärtat. Du är finast.