tisdag 3 augusti 2010

Lay all your love on me

Imorgon går jag på semester. Min härliga ledighet på tre veckor minus två dagar. Fast det kommer nog mest att bli en hemester. Åker till hjärtat i Växjö imorgon och sen kommer jag nog inte tillbaka till Stockholm på ett tag. Får se. Vi har inte planerat något speciellt utan tar dagarna som de kommer.

Dagens outfit är en herrskjorta från H&M. Den har jag egentligen köpt till J men han sa att jag fick låna den innan vi ses.
Så himla skön!
Har också färgen 206 "mörkbrun" i håret från Schwarzkopf. Blev dock med svart än brunt, men det gör inget. Kul med lite förändring.

Dags att sätta på mig en frisyr och smink också. Eftersom det är min sista dag innan semestern har jag en hel del att göra på jobbet. Håller på att hänga om hela min acc-avdelning och det måste bli klart i dag. Men det är bara kul med lite fart och stress!

Inga kommentarer: