fredag 27 augusti 2010

Spindelnews, bra drömmar och magont

Spindeln är inte död. Den bara låtsades. Fast den sitter fortfarande fast i glaset och där hoppas jag att den stannar tills på onsdag då modiga mamma kommer hit och kan döda den. Så det blir regn på torsdag barasåattnivet.
Jag tror att jag har lärt mig konsten att kontrollera vad jag vill drömma. Både igår och inatt har jag drömt om det jag tänkte på precis innan jag somnade. Eller så intalar jag mig själv att det är så. Men har drömt härliga drömmar i alla fall. Måste prova ikväll igen.

Jag räknar med ytterligare en kaosdag på jobbet. Har dessutom monstermensvärk så jag tycker lite synd om mig själv.
Sofia ska inte sova hos mig någon mer natt. Men det har varit mysigt att ha henne här. Speciellt efter den där otroligt goda middagen hon bjöd på igår.
Nom nom.

Inga kommentarer: