måndag 15 augusti 2011

Igång med gamla lägenheten igen.

Om tre månader har det gått sex månader sen jag började hyra ut min lägenhet. Då går också vårt kontrakt ut som vi inte kommer kunna förlänga. Så stackars E måste flytta igen och jag måste fixa med massor av grejer. Pratade precis med Comhem och nu är alla abonnemangen uppsagda där. Sen ska jag bara höra av mig till Svenska bostäder om lägenheten och så.
Sen har jag ju fortfarande möbler kvar, som jag hoppas att E kommer vilja köpa ändå. Annars måste jag göra mig av med dem på nåt sätt också. I alla fall soffan. Resten vill jag spara.

Men skönt att allt är igång! Fick dessutom hem ett brev om att Radiotjänsten är uppsagt och flyttad till Johan. Very good.
Och jag har packat upp festivalväskan.

Så lite produktiv har jag varit idag.

Inga kommentarer: