tisdag 30 augusti 2011

Jag har inget bättre för mig...




BRUKAR DU KOMMA I TID:
För mycket i tid. Även om jag åker hemifrån för sent kommer jag en kvart för tidigt.

HAR DU BRA KONDITION:
HAH! Näj.

NÄR BLEV DU FOTAD SENAST:
I helgen på bröllopet. Tvingade Johan att faktiskt ta en bild på mig i min klänning. Jag fotar nästan alltid annars och är aldrig själv med på mig.

HUR KÄNNER DU DIG NU:
Rätt okej. Trots en seg kropp och en smygande huvudvärk. Enormt godissug och rastlös trots ingen ork. Jag har liksom svårt att bestämma mig.

VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER:
Svart, svart, svart. Men försöker färga min garderob. Grått är en ny favorit.

KAN DU LAGA MAT:
Ja, rätt bra också tror jag. Följer inte ofta recept och lagar ofta samma mat, men den blir alltid god.

VAD PLUGGAR DU:
Ingenting.

BLIR DU BRA PÅ KORT:
Nej, inte direkt. (kanske därför jag alltid själv fotar?)

NÄR OCH VARFÖR GRÄT DU SENAST:
I söndags när brudgummen sa fina ord till mig.

VAR DET PINSAMT ATT SVARA PÅ DET:
På gråtandet? Nja, jag sa lite fint tillbaka och sen kramades vi igen. Typ inget pinsamt alls.

HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR:
Jag låste butiken, åkte hem, Johan hade handlat hem mina favoritpålägg och bröd (ost, skinka, gurka och tomat och Rosta-bröd), så jag åt två dubbelmackor och tittade på True Blood samtidigt. Sen somnade jag på Johans axel och sen läste jag i sängen tills jag somnade igen. Mycket bra kväll!

DIN FAVORITDRYCK PÅ MORGONEN:
Juice. Eller C-vitamin-brus i god smak om jag av någon anledning är bakis hemma hos mina föräldrar.

ÄR DU NYTTIG:
Inte ett dugg. Jag är motsatsen till nyttig. Alltså onyttig.
HAR DU NÅGONSIN HAFT NÅGOT JOBB:
Såklart! Flera, men det senaste är det bästa!

ÄR DU BLYG:
Jag var väldigt blyg förut. Men genom hårt arbete är det mesta nog borta.

VILKEN TID GICK DU UPP IDAG:
10:00. Exakt!

VILKET TV-SPEL SPELADE DU SENAST?
Jag provade ett som Johan köpte. Man är en liten gubbe på en jordglob som ska springa genom lite världar.

VILKET TV-SPEL ÄR DITT FAVORITSPEL?
Jag gillar alla Mario och Buzz.

HUR MYCKET KRÄVS FÖR ATT DU SKA BLI FULL?
Allt mellan tre och sju öl. Typ.

HAR DU SPYTT OFFENTLIGT?
Nope!

JAG SOVER:
Som den lilla skeden. Ibland som den stora.

VAD SA DU SENAST?
"Tack så mycket", till svärmor som kom och lämnade en stor matlåda med fisksoppa och aioli.

VAR DU PÅ FESTIVAL I SOMRAS?
Oui, på Way out West.

VEM RINGER DU NÄR DU ÄR ARG/LEDSEN?:
Jag blir det inte så ofta och om jag blir så väntar jag tills jag kommer hem och låter Johan lyssna. Annars min syster Erika.

VAD SKULLE DU BEHÖVA NU:
MASSOR MED GODIS!

HAR DU SNYGGA SKOR:
Så himla många! Men mest såna som man inte kan ha varje dag på jobbet. Behöver ett par såna snygga skor också.

VAD VAR DET FÖRSTA DU SA I MORSE:
"Hej, skulle du kunna koppla mig till butik..." I say no more!

HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT:
Den är inte bara min. Johans också.
HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG I NATT:
Det låg en härlig man bredvid mig i natt, ja.
HAR DU KÖRKORT:
Sen sex år tillbaka.
ÄR DU ENSAM NU:
Alldeles för ensam. 
VAD SER DU FRAM EMOT MEST DENNA VECKA?Att jag är ledig på fredag och lördag. Har faktiskt inget inplanerat så det är skönt. 

Inga kommentarer: