onsdag 3 februari 2010

Bra kockbetyg!

Mina älskade Tjejer åkte nyss från mitt hem. Jag bjöd dem på middag ikväll. Grekiska hamburgare kallade jag rätten. Det är alltså hamburgare kryddade med timjan och oregano som du sedan serverar med tzatsiki som dressing. Och med ketchup och majonäs om Peppe får välja.
"Det var länge sen jag stönade så högt av mat", avslutade Erica med att säga.

Nu har jag semester! Fyra dagar kommer jag vara borta från jobbet. Jag ska nämligen resa iväg imorgon - söderut i landet. Så jag kommer inte att vara anträffbar förrän halv elva på söndag kväll då jag kommer in till Stockholms central igen.
Men mitt tåg går inte förrän 19:00 imorgon kväll. Så jag har en hel ledig dag att fördriva. Har dock lite planer på vad jag ska göra. Till exempel tänkte jag ta en riktigt lång dusch och inpacka håret. Lägga en ansiktsmask och shoppa lite grann (men bara lite - och bara nödvändiga saker).



27 timmar tills vi ses igen.

Inga kommentarer: